Gucci ๐Ÿพ goes TV-TAS

28 maart 2021 - Hellevoetsluis, Nederland

Jeetje mijn eigen reisblog ๐Ÿ˜Ž... best cool...toch?ย

Ik bedoel, ben ook maar een hondenkind die dit in haar vachtje gedrukt krijgt ๐Ÿ˜„

Maar ok.. voor wie mij nog niet kent; Ik luister naar de naam Gucci, loop op 4 pootjes, kan heullll hard snurken รจn blaffen naar andere honden (ook grote, stoer hรจ van mij๐Ÿคฉ) ben gek op kroelen en wanneer ik eten zie, ruik of iets wat daarop lijkt MOET ik dit hebben! Yesss FOOD!! ๐Ÿคค

En het woord "LEKKERS" betekent altijd dat ik iets krijg, maar als ze het gezegd hebben en mij tรฒch vergeten.. ๐Ÿคจ dan blijf ik ze net zolang aankijken, piepen en naar DE plek heen en weren totdat ze het weer weten. Ja hallo.. belofte is belofte ๐Ÿ™„

Ook wacht ik in de keuken geduldig tot er iets op de grond valt en sla dan genadeloos toe! Maar ik baal echt wanneer mij gezegd word dat ik dan op mijn plaats moet. Heb toch echt mijn best gedaan om juist zo stil mogelijk te blijven staan om vooral NIET op te vallen. Oh en soms zitten de 2 voeters op de bank te snacken en doe ik net of ik er niet ben door de andere kant op te kijken ... ๐Ÿ˜ถ maar hou het stiekem natuurlijk heel goed in de gaten (geloof dan ook echt dat ik onzichtbaar ben hoorโœŒ๏ธ) maar op de een of andere manier hebben mijn vrouwtjes toch door dat ik er ben en zeggen ze iedere keer "nee", maar ik geef Nร“ร“IT op en soms... heel soms...trappen ze erin ๐Ÿคชย

Ach ik wandel 't er wel weer af, want ik hou 't altijd heeeel lang vol ๐Ÿ’ช dan loop ik parmantig te stappen, maar tilt vrouwtje mij inene op omdat ze denkt dat ik moe ben... Huh?? ๐Ÿง Zoooo dat vind ik echt stom, dan ga ik trappelen. Want ik mag dan kleine pootjes hebben maar er mankeert HE-LE-MAAL niets aan, duh! Dus zet mij maar weer neer, en SNEL!ย

En nu heeft vrouwtje bedacht om samen op avontuur te gaan naar... Uuhh... I don't know ๐Ÿ™„ ergens wandelen geloof ik. Eerst met de auto. Op zich prima zolang ik maar veilig in mijn bench zit. Dan met een boot โ›ด naar een eiland of 4..5... Maakt mij niet uit, als vrouwtje maar niet denkt dat ik een zeehond ben, want ik vind water ๐Ÿ’ฆ helemaal nix๐Ÿ˜ณ tenzij in mijn bakje naast mijn prakkie dan๐Ÿ‘๐Ÿผ

Geloof dat wij nog even geduld moeten hebben, 2 weken ofzo (wat dat dan ook inhoud, ben niet zo goed met de klok) Maar zolang mijn dekentje meegaat en lekkers voor onderweg zal 't mij een worst wezen๐Ÿ˜Wacht...worst...?!? Zei iemand worst??? Waar waar waar ๐Ÿ˜‹๐Ÿ˜‹๐Ÿ˜‹

Anyways.. ik zal degene die 't leuk vinden om mijn avonturen te lezen op de hoogte houden, maar wanneer ik lekker onder mijn dekentje lig mag vrouwtje dit doen ๐Ÿ˜‰

โ€‹โ€‹Liefs ๐Ÿพ

1. Gerard van Hulzen:
    28 maart 2021
    Gucciguccigucci, ik weet zeker dat je het heel erg naar je zin gaat krijgen. En verderop zijn er vast 2-voeters die jou heel graag willen leren kennen en je iets lekkers toe stoppen.
    Liefs, Mojo van verderop in de straat. Je weet wel, die lange
  2. Isolde:
    29 maart 2021
    Heyy Mojo, ja jou ken ik nog hoor... Jeetje dat was ff spannend bij jou thuis op visite gisteren ๐Ÿ˜ snap dat je vrouwtje lief vind, maar het is toevallig wel MIJN vrouwtje... Maar ok ok, nu ik jouw geurtje ken, zal ik de volgende keer proberen niet zo jaloers te doen โœŒ๏ธ want vind 't stiekem best leuk om jou als buurhond te hebben ๐Ÿ˜„๐Ÿพ
  3. Linette Barnhoorn:
    29 maart 2021
    Gucci wat leuk dat jullie dit gaan doen! Ik ben heel benieuwd wat jullie gaan beleven. Mag ik jullie avonturen volgen?
  4. Isolde:
    29 maart 2021
    Jaaa natuurlijk Linette, vond 't pas ook heel gezellig dat je er was en op jouw schoot mocht liggen ๐Ÿ˜„๐Ÿพ