Uit de kast...

29 april 2021 - Ameland, Nederland

Begin 't inmiddels door te krijgen!!😃

Land, auto, boot met auto, Texel, boot met auto, land, boot zonder auto, Vlieland, boot zonder auto, land, boot zonder auto, Terschelling, boot zonder auto, land, auto, boot zonder auto, Ameland, boot zonder auto, land, auto, thuis! Vrouwtje wilde nog naar Schiermonnikoog, maar er vaart nix. Ja vanaf land weer, maar hebben genoeg boten gehad en zwemmen is te koud brrrr, dus dat staat ooit nog eens op de planning geloof ik😉

In de mensenwereld heet dit op reis, in mijn wereld is dit nieuw territorium veroveren door zoveel mogelijk piesies achter te laten.. al is 't maar 1 druppel💧alleen buiten hoor, binnen mag niet en heb dit al vanaf dat ik zindelijk ben niet meer gedaan✌️

En wat echt superleuk is, is dat iedereen mij zo lief vind en hoef daar niet veel moeite voor te doen omdat ik iedereen ook heel lief vind en overal vakantie vriendinnetjes en vriendjes maak. Die mevrouw die mijn naam al wist terwijl ik haar niet eerder had gezien, was zo lief dat ik zelfs bij haar wel even alleen durfde te blijven wanneer vrouwtje zei: 'Ik ben zo weer terug' (dan geeft ze mij altijd een kus op mijn bolletje 🥰) Maar wat ik wel heel vervelend vind, is wanneer een ander soortgenoot blij naar vrouwtje komt gekwispeld en ze hem dan gaat aaien!!! 😳😳 Wtf....dat gaat zomaar niet 😡 Ik mag dan klein van stuk zijn, maar hoe groot reu of teef dan ook is.. het is MIJN vrouwtje!! Weg, weg of ik zal eens laten zien hoe "klein" ik ben, duh! 😤 Maar verder gaat alles goed en ik weet ook al na 1x waar ik woon, iedere keer weer. Knap hè? 👍🏼👍🏼

Nu wonen wij op Ameland, vlakbij een heel grote rood/witte boom waar lichtjes uitkomen, heb er nog niet tegenaan geplast, maar zodra ik die kast uitkom.......😉

🐾

1. Linette Barnhoorn:
    29 april 2021
    Als je de kans krijgt daar tegenaan te piesen...doen!! One in a lifetime experience. Geniet nog even van je avonturen😘
  2. Isolde:
    29 april 2021
    Ga ik morgen doen👍🏼👍🏼 Vandaag moest ik eerst even langs strand en bos mijn spoor uitzetten 😊 vooral toen er 3 grote, drukke, tegen elkaar aan springende soortgenoten aankwamen, heb daar zo'n hekel aan... Stelletje drukteschoppers 🙈 gelukkig zagen ze mij niet, want ik bleef dicht achter vrouwtje en toen ze eenmaal voorbij waren ging ik rennen joh 🐾🐾🐾🐾🐾
  3. Ineke Wilders:
    30 april 2021
    Oh Isolde! Wat schrijf je leuk!!!
    Die hond zal kapot zijn thuis en dagen slapen.. onze hond was letterlijk depressief en had tranen in zijn ogen, twee dagen, nadat wij indertijd van texel terug kwamen, zijn haar zat slecht en plat en hij was zó droevig..hing maar boven het zand van texel in de vaas.. dus een ongevraagd adviesje?
    neem een emmer zand van het laatste eiland mee en doe die in een grote open vaas of kom, zet ‘m op de grond met wat van je schelpjes erbij.. Gucci zal er dagelijks aan kunnen snuffelen en zo zijn vakantie kunnen verwerken mocht ie het net zo missen als mijn Tommie.. echt DÉ liefde van m’n leven (1985-1997)