Aftellen...

16 april 2021 - Hellevoetsluis, Nederland

Goedemorgen ๐Ÿ™ƒ

Nog een paar uurtjes hoorde ik vrouwtje zeggen en dan gaan we! ๐Ÿฅณ๐Ÿฅณ

Geen idee wat dat betekent een paar uurtjes๐Ÿ™„ maar het zal vast iets met die klok ๐Ÿ•’ te maken hebben.. dus ik ook blij kwispelen, net als vrouwtje๐Ÿ˜Š

Totdat ze zei, zo en dan ga jij nog even in badje. BADJE?? ๐Ÿ˜ณ OMG, ik weet wรจl wat dat betekent! Pleasssseee nee, vreselijk dan is mijn geurtje weg en ingeruild voor iets wat ik niet lekker vind๐Ÿ˜ฌ maar ok, geen houden aan, dus hop dat water in.. Volgens vrouwtje is het nodig om schoon mee te gaan en omdat ik daarna altijd iets lekkers krijg, doe ik maar gewoon mee met deze onzin๐Ÿ™ˆ

En nu is vrouwtje druk bezig met dingen die blijkbaar nodig zijn om op vakantie te gaan.ย

Overal staat iets wat daar normaal niet staat, dus ik ben een beetje van de leg en zoek maar een rustig plekje op om alles scherp in de gaten te houden๐Ÿ˜Žย

Vooral 1 ding... die tas met mijn voer, koekjes en snoepjes๐Ÿ˜‹ want dร t is het allerbelangrijkste!!!ย

Nou ik wacht gewoon rustig af wat er gaat gebeuren en zolang die tas niet uit mijn zicht verdwijnt vind ik alles prima ๐Ÿ‘๐Ÿผ

Ojah ik hoorde nog iets over Texel en dat daar veel schapen ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘ zijn, maar no wayyy dat ik die meute bij elkaar ga drijven...doeiiii, heb tenslotte vakantie ๐Ÿ’ค

๐Ÿพย

Fotoโ€™s

1. Gerard van Hulzen:
    16 april 2021
    Tik tok, tik tok, tik tok
  2. As:
    29 april 2021
    Dankjewel ๐Ÿ˜Š ๐Ÿพ
  5. Linette Barnhoorn:
    16 april 2021
    Nou heel veel plezier Gucci. Vrouwtje heeft vast allemaal leuke dingen voor je in petto!
  6. Michelle Van schaick:
    16 april 2021
    Heeeele fijne vakantie lieve Gucci!!!
  7. Isolde:
    29 april 2021
    Ahhhh thank you Michelle from ๐Ÿด๓ ง๓ ข๓ ฅ๓ ฎ๓ ง๓ ฟ (goed hรจ, ik ken ook Engels) ๐Ÿ˜Š ๐Ÿพ
  8. Marja:
    16 april 2021
    Heeeel veel plezier & nog meer zon gewenst!! Zal jullie missen, wie gaat er nu tegen mij janken als hij me ziet?๐Ÿ˜ฅ en wie moet er nu in mijn armen vliegen? Ga maar kijken of er een Tinder voor honden bestaat?๐Ÿ˜๐Ÿค”๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜˜
  9. Isolde:
    16 april 2021
    Hahaha gekke buuf, Tinder pffffffftttttt asjeblieft zeg ๐Ÿคฎ daar heeft vrouwtje al genoeg ellende van gehad, dus mij niet gezien ๐Ÿ˜…
    Thxxx ennuh.. over 2 weekjes die ik gewoon weer gezellig 11 piesies met je ๐Ÿ‘๐Ÿผ๐Ÿ˜œ
  10. Syll:
    Haha. Geweldig. Nou Gucci veel.plezier samen