Op de boerderie...

16 april 2021 - De Cocksdorp, Nederland

Phoe dat was me 't reisje wel..πŸ˜…

Eerst 2 uur in de auto en op de snelweg moest vrouwtje plots uitwijken voor een complete eendenfamilie!! πŸ¦†πŸ¦†πŸ₯ πŸ₯😳😳 Ahhhhh en ooohhhhh en neeee zei ze, loop door loop door!!! Ik denk dat ze het hoorden, want ze bleven gelukkig niet stil staan 😱

De vrachtwagen voor ons zag ze het eerst, maar gelukkig was 'ie op de rijbaan naast ons 😬 de auto's daarachter wisten ook even niet wat er gebeurde, gelukkig bleven alle bestuurders ongedeerd en hoop zooo dat lieve eendenfamilie veilig de andere kant heeft gehaald πŸ™πŸ™πŸ™ en deze vrachtwagen chauffeur houdt veel van dieren, dat moet wel 😁

En vlak voordat wij bij de β›΄ waren, was er een onderuitgezakt Petje aan 't bumperkleven 🀨 Vrouwtje werd Petje zat en trapte kort op de rem. Gelukkig zat ik goed vast, maar zijn Petje niet denk, want hij duwde deze met zijnπŸ–•omhoog en vrouwtje deed nog πŸ‘πŸΌ om te laten weten dat zijn 🧒 weer goed zat 😁

Toen moest ik echt even een πŸ’© doen, dus vrouwtje zei dat is niet erg dan nemen wij een β›΄ later

En inene waren wij op een boerderie met 4 paarden, waarvan 2 ontsnapt die wij gelijk even tegen moesten houden van de buurvrouw die ook geen held is zei ze... Okeeee, alles prima maar ik moest eerst even snuffen aan nieuwe geurtjes en dan moet ik plassen, heulll veel kleine piesjes. Maar gelukkig had de buurvrouw alles weer onder controle. Maar toen moest vrouwtje ook plassen en was ik haar kwijt en moest piepen, want ik ken hier niemand en dacht dan blijf ik maar bij de auto (kijk mij braaf staan πŸ™ˆ) dan komt het vast wel goed... maar gelukkig kwam ze snel terug en de rest weet ik niet meer, want ik zag FOOD!!! 🀀🀀🀀

Nu ga ik slaapje doen, want morgen gaan wij kilometers maken en dat zal vast niet met de auto zijn 🀭

🐾

1. Ineke Wilders:
    16 april 2021
    Ik lach me gek!!!
    β€œ logboek van een hond”
    Leuke titel
  2. Norma:
    16 april 2021
    Gucci wat een avonturen beleef jij met je vrouwtje! Veel plezier daar!
  3. Isolde:
    29 april 2021
    Ohh sorry zie 't nu pas... πŸ™ˆ Dankjewel en een lik voor Pepper 🐾
  4. Opa en oma van der Lugt:
    8 mei 2021
    Heb twee maal reactie gedaan vast verkeerd gegaan domme oma als we nou je lekkers morgen maar niet vergeten..
    Ach ja waren we nog maar net zo jong als onze Gucci wafwaf
  5. Isolde:
    8 mei 2021
    Lieve opa en oma, geeft niets hoor.. Morgen gaan wij gewoon heel erg knuffelen πŸ₯°